keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Why am I even..?

Öblägh.
Kello on varttia yli neljä, aamulla,
huomenna on esitys ja mun oli tarkoitus 
saada unirytmini kasaan.

No jaa.

Käytin äsken aika paljon aikaa
horoskooppeihin.
Lueskelin kaikkee Nousevista Merkeistä ja Aurinko- ja Kuumerkeistä...
Planeettojen asennoista ja huhhahhei
sitä hilivimpulaa - niinkuin kaikkitietävä ihmisenemmistö sitä kutsuisi.

Se oli kiinnostavaa. 
Hämmentävää.
Voiko todella tietää ihmisestä noin paljon vain
tietämällä tarkan syntymisajankohdan?
Esim. antoi hyvin osuvan
näkökohdan siihen, miksi parisuhteissa
tai niiden aluissa
käy niinkuin just mulla käy.


Varmasti kiinnosti myös siksi, että se osui niin
kivasti yhteen kaiken sen kanssa,
mitä toivon itsestäni.

Ja joo, osa siitä on ympäripyöreetä ja
varmasti moni muukin tunnistaa itsensä siitä.
Mutta miksei. 
Sieltä, mistä mä katoin, oltiin ainakin rehellisiä
ja sanottiin kaikki, mitä ei
välttämättä muista kysyä ensin.

Mä tiedän, kuka mä sisimmässäni olen, joten miksei se pönkittäis mun egoa?
(joka on huomattavan pieni - ainakin on ollut..!)

Tää elämä tätä nykyä on vaan niin levotonta
ettei asioista enää saa kiinni eikä ajatukset vastaa -
eikä niiltä muista edes kysyä.
Impulssit ja muistot seuraavasta tehtävästä
tai mahdollisuudesta ottaa rennosti tulee edelle ja vie kehon.

Oli vaan kivaa, kun sai vähän selkeyttä
tähän päähän - onnistui muistamaan kuka on.
Ja miksi tuntee mitä tunteekaan.

Euh oyeh.
Hyvää huomenta, minä meen pehkuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Jo sano pois kun en tiedä"