keskiviikko 8. tammikuuta 2014

2014 jeee

Ugatsaka.
Vuosi on vielä vaihtumassa, vaikka uuttavuotta vietettiinkin
jo reilu viikko sitten.
Mulla on tällä hetkellä melko kivaa!

Ja jännää, monessakin asiassa.


Mä lintsasin tänään, jaiks, ja tuntuu sen suhteen vähän
tyhmältä, mutta ainakin mä sain aloitettua päivän 
ihan omalla tahdillani, ja toivon että
sen takia saan huomennakin aloitettua sen päivän
noin niinkuin ajoissa.

On kauheesti tekemistä tälle vuodelle, varsinkin 
sellaista mikä vaatii oma-aloitteellisuutta.
Ja tänä vuonna mä muuten pääsen sellaseen kouluun
mihin mä myös haluan. 
..Mua jännittää ihan sikana.

Mulla myös heräili tänään ajatuksia
parantamisesta ja peloista.
Ja suhteista.
Että kuinka paljon voi itse vaikuttaa toisen tilaan ja
kuinka kukaan ei voi suoraan
parantaa toista.
Ihmisen on ihan itse tehtävä se jokin, mikä sen nostaa
pois suosta. Ainut vaan, että mikä se on?

Sit semmonen minkä näin 
tuolla yhden kaverin galleriassa. Seuraava siis
aika paljon summaa sen mitä tänään
pohdin.
Se on aika hieno, ja musta tuntuu että from now on alan
käydä enemmän tommosissa näyttelyissä.

"Pelot on puolivalmiita ajatuksia, ja niiden silkka olemassaolo
on kaikki, mikä estää meitä esimerkiks hyppäämästä uima-altaaseen, vaikka muuten
olis enemmänkin kuin kykenevä siihen.
Pelko vaan on jotenkin tärkeetä. Jos ei pelkäis, niin vois sattua. 
Ja sitä varten pitää löytää jotain tärkeämpää kuin se pelon aihe."

Kokeilin myös yhtä nettisivua, Lumosity (se oli se yks mainos
juutuubissa, S). Semmonen hauska aivotreenijuttu,
joka mittaa vähän peruskykyjä, muistia, ongelmanratkontaa ja nopeutta
sun muuta. Harmi vaan että se on englanniks,
kun siellä on esim. sellainen että pitää kirjottaa mahollisimman nopeesti sanoja
jostain tietystä tavusta - englanti ei kuitenkaan ole ihan äidinkieli :P


Äh mun pitää mennä.
Ei taaskaan oo aikaa mihinkään ::P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

"Jo sano pois kun en tiedä"